Jesteś już naszym Partnerem, nagradzaj swoich Klientów przedpłaconą kartą lojalnościową z dowolnym prezentem: kolacją w restauracji, wycieczką, biletem do teatru, wizytą u kosmetyczki czy też pełnym pakietem usług medycznych.
Nagradzając kartą lojalnościową umożliwiasz przywiązanie do swojej marki i dajesz Klientowi więcej niż konkurencja.
06.05.2015, o 21:47, Dariusz Cieśla napisał(a): Karty czy dobre czy złe?
Karta przedpłacona to dużo tańsze i lepsze rozwiązanie niż karta do konta. Kartę przedpłaconą należy traktować jako portmonetkę na drobne zakupy, w szczególności te online...
12.05.2013, o 23:17, Ksawery Sarnecki napisał(a): Karty to dobry pomysł:)
Oby udawało się je szybko napełniać za punkty:)
01.05.2013, o 14:09, Ksawery Sarnecki napisał(a): Karta z różą:)
Jest na prawdę śliczna i perspektywy rysują się całkiem różowo:)
01.05.2013, o 10:46, Ksawery Sarnecki napisał(a): Zawsze dobrze mieć kartę
Dzięki której się zaoszczędzi:)
24.04.2013, o 11:42, Ksawery Sarnecki napisał(a): Przede wszystkim sam czekam:)
na to nagrodzenie kartą:)
20.04.2013, o 16:31, Dariusz Cieśla napisał(a): Nagradzanie kartami lojalnościowymi
Oczywiście, że nagradzamy kartami lojalnościowymi. W tym roku nagrodziliśmy ponad 1000 osób. Przede wszystkim karty lojalnościowe otrzymali nasi współpracownicy, firmy transportowe, agencje turystyczne oraz kilkuset klientów, którzy podróżowali w tym roku z nami na wyjazdy narciarskie.
20.04.2013, o 11:05, Ksawery Sarnecki napisał(a): Zacznę od siebie:)
Czekam tylko aż się zbiorą punkty:)
19.04.2013, o 23:44, Ksawery Sarnecki napisał(a): Zacznijcie od siebie!
najpierw wy nagradzajcie kartami!
19.04.2013, o 22:52, Ksawery Sarnecki napisał(a): Ja myślę, że ludzie się boją...
A pomysł bardzo innowacyjny i przyszłościowy:)