System lojalnościowy Loyalty System przeznaczony jest dla małych i średnich firm usługowych, które chcą pozyskać oraz utrzymać lojalnych Klientów. Są wynagrdzani punktami za dokonane zakupy usług i towarów oraz działania, jak udział w konkursach, ankietach i prezentacjach. Udzielając rabaty w punktach nie tracą Państwo wpływów, a jednocześnie znacznie zwiększają ilość zainteresowanych Klientów stałymi zakupami, za które otrzymują nagrody.
01.07.2013, o 15:21, Łukasz Matusiak napisał(a): tak...
mysle i dobry pomysl.
26.05.2013, o 13:25, Ksawery Sarnecki napisał(a): Wciąż myślę:)
że akcja - 10% zniżki z kara Loyaltysystem jest pomysłem na prawdę dobrym i wartym zastosowania!
25.05.2013, o 21:37, Ksawery Sarnecki napisał(a): Walka cenowa?
Czy obniżenie cen dla klientów z kartą loyalty dajmy na to 10% nie byłoby dobrym pomysłem?
03.05.2013, o 18:44, Ksawery Sarnecki napisał(a): Gdyby w Polsce byłyby ułatwienia dla przedsiębiorców:)
To na pewno sam nadal prowadziłbym firmę i stałbym się partnerem:)
24.04.2013, o 21:58, Ksawery Sarnecki napisał(a): Mam nadzieję!
że uda się pozyskać dobre marki - wtedy system punktowy się sprawdzi!
20.04.2013, o 16:20, Dariusz Cieśla napisał(a): Rabaty w punktach
Ideą systemu lojalnościowego jest wynagradzanie w punktach lojalnościowych, więc rabat udzielany jest w punktach na nagrody, co pozwala zachować konkurencję, a z drugiej strony nie prowadzi do walki cenowej.a Klient przywiązuje się do marki.
19.04.2013, o 22:57, Ksawery Sarnecki napisał(a): Generalnie polityka rabatowa...
to się w Polsce raczej nie przyjęła...