Nagrody za działania Użytkownika motywują, ale zabawa związana z organizacją konkursu o wiele bardziej zwiększa zainteresowanie Użytkowników systemu lojalnościowego Twoją firmą i produktami. Konkurs może zawierać zapytania dotyczące Twojej działalności, produktów oraz wiedzy, którą uczestnicy konkursu muszą zdobyć, przeglądając Twoją stronę internetową. Dzięki organizacji konkursu zdobędziesz wielu nowych Klientów.
03.05.2013, o 18:17, Ksawery Sarnecki napisał(a): Myślę, że konkurs może dotyczyć również zaproszeń:)
albo przynajmniej powinno to działać na zasadzie wymiany uprzejmości:)
20.04.2013, o 22:53, Ksawery Sarnecki napisał(a): Dziękuję za wyjaśnienie...
Ale jak to zwykle bywa - diabeł tkwi w szczegółach:)
20.04.2013, o 16:29, Dariusz Cieśla napisał(a): Sens uczestnictwa w systemie lojalnościowym.
Sens uczestnictwa w systemie lojalnościowym ma wówczas, jeśli zbiera się punkty lojalnościowe, które można wymieniać na cenne nagrody, w tym towary i usługi. Bardzo opłaca się przez system lojalnościowy kupować wszystkie wycieczki, ponieważ otrzymuje się 6% zwrotu w punktach, opłaca się korzystać z karty lojalnościowej i otrzymywać około 20%zwrotu w punktach w wielu restauracjach w Polsce i zagranicą. Opłaca się również zbierać punkty lojalnościowe i płacić nimi za usługi carpoolingu, tanich przejazdów oraz wymieniać punkty na cenne nagrody, których lista obejmuje ponad 20000 artykułów.
20.04.2013, o 11:15, Ksawery Sarnecki napisał(a): Mam pomysł na konkurs!
Czy ktoś znalazł sens uczestnictwa w tym systemie?
20.04.2013, o 10:36, Ksawery Sarnecki napisał(a): Coś myślę o konkursie:)
ale wciąż to jest we wstępnym stadium:)
19.04.2013, o 23:41, Ksawery Sarnecki napisał(a): Ja bym zorganizował konkurs
na to, żeby tylko były jakieś fajne nagrody - i to za punkty konkursowe:)
19.04.2013, o 22:56, Ksawery Sarnecki napisał(a): Ja też....
uwielbiam konkursy - jacyś chętni?